Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaurant Merdane. Meer weten? Ontdek meer
Marijntje
22 jun 2026 om 19:55
Heerlijk!
Sarah
7 jun 2026 om 22:04
Net weer besteld en het was weer top! Het vlees was lekker mals en sappig, de aardappeltjes krokant van buiten en zacht van binnen. Bezorging was snel en alles was goed verpakt. Bestel hier vaker en het is altijd goed. PS: de pizza is ook echt lekker!
Kok
5 jun 2026 om 22:43
Top
Hassan
4 jun 2026 om 17:06
beat resturant in haarlem, super clean super delicious food super fast delivery. I recommend the adana kebab
Michel
4 jun 2026 om 9:26
geweldig eten. het smaakte perfect
Lenny
1 jun 2026 om 19:57
De grill speciale is echt een aanrader! Ook de bezorging is top!
Kok
31 mei 2026 om 20:33
Heerlijk gegeten
VICTOR
28 mei 2026 om 11:01
Heerlijke lamshaas met groenten en gebakken aardappels. Snel bezorgd en goed bereide maaltijd. Altijd goed bij dit restaurant.
Larsic
27 mei 2026 om 19:32
Heel lekker en van zeer goede kwaliteit. Echt een sterren-restaurant!
Dana
8 mei 2026 om 21:35
Stukken vlees waren niet gekruid en smaakte dus heel flauw. Vlees was net aan goed/net aan doorbakken
Ferdi
2 mei 2026 om 22:16
Hier voor de 2e keer nu besteld en wederom echt kwalitatief goed eten gekregen. Het was smaakvol met een lekkere grill smaak en goed sappig vlees, ook de kip was heerlijk mals en sappig. Echt een aanrader, we gaan hier zeker vaker bestellen.